Geld lenen kost geld

Veelgestelde vragen

Ik heb al een Mijn SNS Lenen-account. Hoe kan ik inloggen op de vernieuwde omgeving?

Heb je een actief account op Mijn SNS Lenen en wil je inloggen op de vernieuwde omgeving? Dat kan op de manier zoals je gewend bent.

  1. Log je normaal in met je e-mailadres?
    Log dan ook dit keer in met je e-mailadres. Vervolgens ontvang je van ons een e-mail. Klik op de bevestigingslink in de e-mail, daarna kun je een nieuw wachtwoord aanmaken. Vanaf dat moment log je altijd in met je e-mailadres en dit nieuwe wachtwoord. 
     
  2. Log je normaal in met je gebruikersnaam? 
    Dan kun je nog één keer inloggen met jouw gebruikersnaam en bestaande wachtwoord. Na het inloggen vragen wij om een e-mailadres in te stellen als je nieuwe gebruikersnaam. Daarna ontvang je een nieuw wachtwoord via een transactie van € 0,01 op je bankrekening. Het wachtwoord vind je in het omschrijvingenveld van de bijschrijving.

Ik heb een account aangevraagd, maar nog niet ingelogd.

Als je vóór 16 september 2019 een account hebt aangevraagd, maar nog niet hebt ingelogd op Mijn SNS Lenen, dan is deze accountaanvraag verlopen. Je kunt  een nieuw account aanmaken. De vorige accountaanvraag wordt automatisch geannuleerd.

Wat kan ik zelf doen met Mijn SNS Lenen?

Met Mijn SNS Lenen kun je zelf online je financiële zaken in orde maken. Je kunt bijvoorbeeld:

• De status van je lening bekijken en wijzigingen doorgeven
• Geld opnemen uit je Doorlopend Krediet
• Kosteloos een extra bedrag aflossen via iDEAL
• Het rekeningoverzicht bekijken
• Je maand- en jaaroverzicht downloaden

Maand- en jaaroverzicht

Voortaan staat er maandelijks een maandoverzicht van je doorlopend krediet voor je klaar in Mijn SNS Lenen. Hierin zie je alle transacties en gegevens van je lening over die maand. Deze maandoverzichten zijn in pdf formaat en gemakkelijk te downloaden. Aan het begin van ieder jaar ontvang je een jaaroverzicht van het voorgaande jaar.

Om je zo goed mogelijk te helpen gebruikt SNS cookies.
Ga akkoord

Er is iets foutgegaan...
Neem contact op met onze technische helpdesk.